Starbucks wprowadził nowy model pracy i traci ludzi

Na celowniku wprowadzonych zmian jest jak zawsze - dobro klienta, do którego napoje i wypieki mają trafiać jeszcze ciepłe. Cierpi na tym załoga, uziemiona przez cały dzień przy jednym stanowisku pracy i wykonująca w kółko te same czynności.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Starbucks wprowadził nowy model pracy i traci ludzi

PODZIEL SIĘ


Autor: Przegląd mediów/Business Insider

13 gru 2013 10:46


Jak czytamy na businessinsider.com, z powodu zmian niektórzy decydują się na opuszczenie pokładu Starbucks`a.

- Nowa metoda zrujnowała najprzyjemniejszą część mojej pracy: kontakt z klientem - mówi barista, który zdecydował się na odejście ze Starbucks`a w Bostonie, a którego praca po wprowadzonych zmianach polegała na staniu przy ekspresie do kawy i wykonywaniu poleceń od osoby odbierającej zamówienia. System miał sprawić, że klienci dostaną swoje zamówienie szybciej i w lepszej jakości.

Jednak inny pracownik, zatrudniony w Starbucks w Nowym Jorku zauważa, że nowy system wcale nie jest dobry.

- Wiele zamówień wychodzi źle, bo osoba, która robi kawę nie komunikuje się z osobą przygotowująca ciastka - wyjaśnia. Zamówienia są zatem mylone, a czasem całkiem przepadają - opisuje sprawę businessinsider.com.

Tymczasem rzecznik Starbucks`a twierdzi, że wszystkie zmiany mają na celu stworzenie nowej jakości dla klienta, uwzględniając przy tym poprawę jakości żywności.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA