Sprzedaż FMCG w kanale e-commerce rośnie coraz szybciej

Po stronie największych producentów globalnych widać różne strategiczne decyzje związane z koncentracją na kanale e-sprzedaży: na najwyższych szczeblach tworzone są nowe stanowiska do zarządzania e-commerce. Do planów rocznych i strategii rozwoju, e-commerce wpisywane jest jako jeden ze strategicznych kanałów przychodów – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Augustynowicz, Senior Account Executive Emerging Markets w Salesforce.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Sprzedaż FMCG w kanale e-commerce rośnie coraz szybciej

PODZIEL SIĘ


Autor: portalspozywczy.pl

www.portalspozywczy.pl

19 lut 2016 21:35


– Ponieważ rośnie wolumen zakupów przez internet, firmy są zmuszone pod tym kątem dostosowywać strategie działania, politykę cenową i wykorzystywane technologie. Klienci wraz z rozwojem mobilnej komunikacji i e-commerce zmieniają bowiem swoje nawyki zakupowe i procesy decyzyjne – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Augustynowicz, Senior Account Executive Emerging Markets w Salesforce.

Dodaje, że jednym z dobrych przykładów – co pokazują badania konsumentów – jest fakt, że klienci chętniej robią zakupy on-line w tych samych sklepach.

Więcej tutaj.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA