Sprawdź, czy praca przedstawiciela handlowego jest dla ciebie

Z pewnością nie każdy da tu radę. Branżę FMCG cechuje praca z dużą liczbą zróżnicowanych produktów o względnie niskich cenach i marżach. Wyzwaniem jest odnalezienie się w szerokim kanale dystrybucji, a najwięcej stanowisk w tym sektorze należy do przedstawicieli handlowych...

Autor: Joanna Rubin 12 mar 2014 14:50

REKLAMA
Sorry, taki mamy deadline

FMCG to branża dla osób, które lubią działać pod presją czasu. Czynnik ten ich motywuje i sprawia, że są jeszcze bardziej produktywni. Poczucie terminowości u pracowników jest kluczowe. Wymaga się od nich wykonania obowiązków służbowych w wyznaczonym przedziale czasowym.

Każdego dnia do swoich klientów wyruszają przedstawiciele handlowi. W biurach pracownicy analizują dane, planują działania i podsumowują akcję promocyjne. Wszystko musi być na czas.

- To sektor dla osób dynamicznych i dobrze zorganizowanych. Takich, którzy są terminowi, pracują z kalendarzem i bardzo dobrze zarządzają czasem. Nie jest to łatwe, bo prawie każdego dnia handlowcy są w innym miejscu - mówi Andrzej Kulczyński, kierownik regionu w międzynarodowym koncernie spożywczym. (fot. fotolia)


Puls HR Puls HR

Sprawdź, czy praca przedstawiciela handlowego jest dla ciebie

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA