Praca w Lidlu, zarobki: Lidl znów podnosi pensje, ale nie tylko

• Po raz kolejny Lidl podnosi pensje pracownikom - średnio o 9 proc.
• Poszerza także bezpłatny pakiet świadczeń medycznych.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Praca w Lidlu, zarobki: Lidl znów podnosi pensje, ale nie tylko

PODZIEL SIĘ


Autor: jk

3 mar 2017 11:21


Sieć sprzedaży Lidl Polska w 2016 roku otworzyła kilkadziesiąt nowych sklepów zapewniając tysiąc miejsc pracy. W tym roku firma planuje kontynuować rozwój w stałym tempie kilkudziesięciu sklepów, tym samym zaoferować kandydatom pracę. Dalszą ekspansję sieci Lidl wspomoże nowy obiekt logistyczny – w Gródkowie w gminie Psary.  Trwają tam prace związane z budową centrum dystrybucyjnego Lidl.

Wzrost wynagrodzeń

Rozwój sieci sprzedaży Lidl to również rozwój strategii personalnej. Od 1 marca 2017 r. pensje pracowników wzrosły średnio o 9 proc. Wynagrodzenie na stanowisku pracownika sklepu wynosi obecnie 2550-3300 zł brutto na początku pracy. Już po roku pracy pracodawca gwarantuje wzrost płacy do poziomu 2750-3500 zł brutto, a po dwóch latach stażu pracy do 3000-3800 zł brutto.

Natomiast wynagrodzenie menadżera sklepu dla osób rozpoczynających pracę na tym stanowisku wynosi 4400-5000 zł brutto. Po roku analogicznie jak w przypadku pracownika sklepu wzrost wynagrodzenia jest gwarantowany i kształtuje się na poziomie 5000-5500 zł brutto, a po 2 latach 6300-6800 zł brutto.

Pakiet medyczny

Firma robi jednak kolejny krok rozszerzając pakiet świadczeń medycznych. Dla wszystkich zatrudnionych, którzy przystąpili do programu zdrowotnego oraz na preferencyjnych warunkach dla ich rodzin, zostały dodane bezpłatne usługi, wspomagające profilaktykę chorób cywilizacyjnych i nowotworowych. Pracownicy będą mieli dostęp do bezpłatnego badania antygenu swoistego dla prostaty – PSA oraz kolonoskopii.

- Atrakcyjne wynagrodzenia i świadczenia dodatkowe to wizytówka naszej firmy. Czujemy się odpowiedzialni nie tylko za warunki finansowe naszych pracowników, ale również za ich zdrowie – stąd rozszerzenie pakietu medycznego o dodatkowe, bezpłatne usługi – komentuje Anna Durzyńska, dyrektor personalny Lidl Polska.

- Nasi pracownicy to również nasi ambasadorzy, dlatego ich potrzeby są dla nas tak ważne. W ubiegłym roku postanowiliśmy ich zaangażować w kampanię employer brandingową „Lidl zaczyna się od ludzi”, promującą Lidla jako pracodawcę. Kampania okazała się sukcesem. Po jej ostatniej odsłonie w nowym roku do firmy wpłynęło ok. 9 tysięcy podań o pracę. Taki odzew był dla nas prawdziwym zaskoczeniem, a jednocześnie powodem do dumy, że tylu ludzi chce z nami pracować – dodaje Anna Durzyńska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.