Iglotex: Wyzwaniem na 2017 r. jest konkurencyjny rynek pracy i rotacja pracowników

- Dużym wyzwaniem na ten rok jest dla nas coraz bardziej konkurencyjny rynek pracy i rotacja pracowników. Dlatego kluczowe jest dla nas, żeby zapewnić pracownikom odpowiednie warunki, przyjazną i motywującą atmosferę pracy, aby szanowali i wdrażali w życie wartości firmy oraz widzieli realne korzyści i szansę rozwoju w naszej organizacji - mówi Maciej Włodarczyk, prezes Grupy Iglotex.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Iglotex: Wyzwaniem na 2017 r. jest konkurencyjny rynek pracy i rotacja pracowników

PODZIEL SIĘ


Autor: aw/portalspozywczy.pl

www.portalspozywczy.pl

3 sty 2017 12:28


Rok 2016 w działalności Grupy Iglotex minął pod znakiem wprowadzenia i rozwoju naszej marki własnej Proste Historie. Firma promuje markę poprzez kampanię reklamową w telewizji, radiu, prasie i Internecie.

-„Naszą historię” opowiadają znane osobowości kultury, sztuki i mediów takie jak Krystyna Janda, Maryla Rodowicz, Anna Dereszowska, Magdalena Różczka, Marcin Prokop i Wojciech Mann. Dzięki intensywnej pracy całego zespołu wciąż rośnie rozpoznawalność Prostych Historii i ich udział rynkowy. W 2017 roku będziemy konsekwentnie umacniać pozycję rynkową tej marki, zarówno w kanale tradycyjnym, jak i nowoczesnym - zapewnia prezes Igloteksu.

Do sukcesów prezes zalicza również odnowienie i obrandowanie floty dystrybucyjnej i osobowej, dzięki czemu kilkuset przedstawicieli handlowych i kierowców promuje codziennie markę Proste Historie w całej Polsce. Firma dostosowała również flotę dystrybucyjną do potrzeb rynku gastronomicznego.

Więcej czytaj tu

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.