Handel: lepsza jakość obsługi, ale słaba reklama produktu

Jakość obsługi w sieciach handlowych w Polsce znacznie się poprawiła - twierdzi w swych ocenach szwedzka firma Daymaker.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Handel: lepsza jakość obsługi, ale słaba reklama produktu

PODZIEL SIĘ


Autor: PAP

12 mar 2015 8:21


Tajemniczy klienci, wysłani przez Daymaker, odwiedzili w lutym 2015 r. sklepy 164 działających w naszym kraju sieci handlowych. Jak informuje "Puls Biznesu", na każdy sklep przypadało pięć wizyt. Sprawdzano obsługę klienta w każdym obszarze działalności sklepu. Stwierdzono, że w porównaniu do pierwszego takiego badania w 2011 r. poprawa jest wręcz imponująca.

Nadal jednak występują problemy przy zachęcaniu klientów do zrobienia dodatkowych zakupów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.