Eurocash stawia na rozwój młodych liderów

Grupa Eurocash to lider rynku hurtowej dystrybucji artykułów FMCG w Polsce. Firma zajmuje 8. miejsce wśród największych pracodawców w naszym kraju (wg rankingu tygodnika Polityka), obecnie zatrudnia ponad 11 tys. pracowników. Grupa Eurocash od początku swojego istnienia inwestuje w programy rozwoju młodych talentów.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Eurocash stawia na rozwój młodych liderów

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

19 sie 2013 21:40


Najlepszych pracowników warto pozyskać na początku ich drogi zawodowej, a następnie dać im szansę rozwoju poprzez realizację ambitnych wyzwań, prowadzenie strategicznych projektów, zdobywanie różnorodnych doświadczeń - z takim założeniem do kompletowania swojego zespołu podchodzi Grupa Eurocash.

Dlatego też od początku swojego istnienia firma prowadzi program menedżerski Management Trainee, który skupia młodych liderów, pełnych pasji i energii, chętnych do podejmowania nowych wyzwań. W 2012 r. firma wdrożyła drugi program, który jest dedykowany obszarowi operacji i sprzedaży: Sales & Operations Trainee.

Studenci i absolwenci na celowniku

Działania rekrutacyjne Grupy Eurocash skierowane do studentów i absolwentów obejmują zarówno uczestnictwo w tradycyjnych targach pracy, podczas których potencjalni kandydaci mają możliwość bezpośredniego kontaktu z przedstawicielami firmy, jak również formy bardziej nowoczesne, do jakich zaliczają się Wirtualne Targi Pracy organizowane m.in. przez Grupę Pracuj.

Grupa Eurocash jest także stale obecna w środowisku akademickim. Na wiodących uczelniach o profilu ekonomicznym i biznesowym są prowadzone spotkania ze studentami. Dyrektorzy działów, członkowie zarządu, w tym również prezes Grupy, Luis Amaral - wygłaszają wykłady otwarte dla studentów, podczas których dzielą się praktyczną wiedzą oraz swoim doświadczeniem biznesowym.

Takie spotkania odbywają się m.in. w Szkole Głównej Handlowej oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Firma komunikuje się ze studentami wykorzystując również informatory studenckie, które są dla kandydatów źródłem wiedzy na temat perspektyw oferowanych przez pracodawców. Informacje o firmie można również znaleźć w "Przewodniku Pracodawcy" - publikacji co rok wydawanej przez Grupę Pracuj.

 

Narzędziem budowania wizerunku firmy jako pracodawcy są też social media oraz strona internetowa, gdzie zainteresowani znajdą nie tylko informacje dotyczące możliwości rozpoczęcia kariery zawodowej oraz zasad rekrutacji, ale także mogą poczuć atmosferę pracy, jaka panuje w firmie, zobaczyć różnorodność działań organizowanych dla pracowników itp.

Bardzo ciekawą formą promocji programów menedżerskich są również blogi internetowe, które prowadzą ich uczestnicy. Śledzenie kolejnych wpisów pozwala poznać barwne przygody i wyzwania młodych pracowników, a jednocześnie zrozumieć, jaka jest specyfika obu programów.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.