Lidl, Avon, Ikea i Future Processing. To oni najlepiej dbają o markę pracodawcy

• Ogłoszono wyniki EB Kreator, konkursu employer branding organizowanego przez GoldenLine.
• Jury wyróżniło nominacjami ponad 30 pracodawców, zwycięzcami zostali zaś Lidl Polska, Merixstudio, Stanley Black & Decker, Ikea Retail, Polpharma, Future Processing, Apptension i Avon Cosmetics Polska oraz Aterima Med.
• Do trzeciej edycji zgłosiło się aż 100 firm, wysyłając rekordową liczbę ponad 160 zgłoszeń.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Lidl, Avon, Ikea i Future Processing. To oni najlepiej dbają o markę pracodawcy

PODZIEL SIĘ


Autor: jk

9 lut 2017 13:49


W tym roku firmy zgłaszały swoje projekty w 7 kategoriach: „Zakładka kariera”, „Akcja rekrutacyjna”, „Ogłoszenie rekrutacyjne”, „Kampania w social media”, „Kampania employer branding”, „Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne”, „Wewnętrzna kampania employer branding”. Jury przyznało również nagrodę specjalną.

Najlepsza kampania employer branding

W kategorii „Kampania employer branding” wyróżnieni nominacjami zostali DaftCode, Accenture, mBank oraz Kontakt.io.

Najlepszą kampanią employer branding została zaś akcja Lidl Polska, prowadzona z udziałem pracowników firmy pod hasłem „Lidl zaczyna się od ludzi”. Jury doceniło akcentowaną w kampanii transparentność pensji oferowanej obecnym i potencjalnym pracownikom, a także kompleksowe podejście do tematu oparte na wielokanałowej komunikacji.

Najlepsza zakładka kariera

Wyróżnienie w kategorii „Zakładka kariera” otrzymali Volanto, Itmagination, Terra Group, Grupa Tense, Apptension, Sokołów.

Za najlepszą zakładkę kariera uznano stronę Merixstudio, która w czytelny sposób prezentuje kandydatom najpotrzebniejsze informacje, również w wersji mobilnej. Merixstudio stawia na jasną komunikację - prosty formularz rekrutacyjny, możliwość zadania pytania do oferty i prezentacja osób odpowiedzialnych za rekrutację z ramienia HR oraz przyszłego zespołu.

Fot. merixstudio.pl Fot. merixstudio.pl

Najlepsze ogłoszenie rekrutacyjne

Zwycięzcą w kategorii „Ogłoszenie rekrutacyjne” została firma Stanley Black & Decker. Jury doceniło pomysł i nieszablonowe podejście firmy do tematu ogłoszenia rekrutacyjnego. Prosty billboard umieszczony na stacji warszawskiego metra, informujący o przeniesieniu siedziby firmy z dzielnicy biznesowej (tzw. „Mordor”) do lokalizacji bliżej centrum i zawierający adres zakładki kariera przyniósł firmie wzrost nadesłanych aplikacji o 203 proc.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

3 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Re:IMHO 2017-02-15 13:52:41

Udział jest bezpłatny, ale zwycięstwo nie wiadomo :) Prawda jest też taka, że ciężko małym/średnim przedsiębiorcom boksować się z gigantami, którzy dysponują nieporównywalnymi środkami finansowymi na tego typu kampanie. Powinno być kilka kategorii "wagowych" i sektorów działalności (ciężko mierzyć w obszarze strony www z profesjonalnymi zespołami IT u gigantów tej branży).

Sylwia 2017-02-10 11:49:57

EB Kreator ocenia działania employer brandingowe a nie pracodawców. I z tego co wiem jest bezpłatny, więc certyfikatu kupić się nie da...

IMHO 2017-02-09 15:54:52

Skoro to nie ocena samych pracowników to jest nic nie warta :). Tak sobie certyfikaty kupują pracodawcy.