Coworking – moda czy potrzeba?

Aż 70 proc. osób w wieku 36-45 lat przyznaje, że wygląd i aranżacja miejsca pracy ma dla nich znaczenie, a 40 proc. twierdzi, że ma również wpływ na efektywność działania. Jak wyglądają biura XXI wieku?
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Coworking – moda czy potrzeba?

PODZIEL SIĘ


Autor: pt

26 wrz 2017 21:02


• Kolorowe sale konferencyjne, pokoje do medytacji lub drzemki, rowery, huśtawki i bieżnie, do tego siłownia, bilard, szachy i inne atrakcje pobudzające kreatywność.

• Czy nowoczesne biuro ma tylko wyglądać? Absolutnie nie. Dziś w przestrzeniach coworkingowych i cocreatingowych odbywają się szkolenia, warsztaty, spotkania motywacyjne i sesje networkingowe.

• Członkowie społeczności inspirują się i tworzą wspólne projekty, a odpowiednio zaprojektowana i zarządzana przestrzeń stwarza im warunki do wydajnej pracy, podnoszenia kwalifikacji i przede wszystkim – rozwijania biznesu.

Kreatywny design, wysoce wyposażone sale konferencyjne, pokoje do medytacji, nap roomy na chwilę regeneracji, dostęp do zajęć sportowych i restauracji na terenie obiektu to tylko niektóre z rozwiązań, które mają zwiększyć komfort i produktywność – to już krajobraz z Polski.

Komfortowe i świetnie zaprojektowane biura rosną w Polsce jak grzyby po deszczu. Nic dziwnego. Aż 40 proc. Polaków w wieku 36-45 lat przyznaje, że aranżacja i wygląd miejsca pracy ma przełożenie na efektywność działania.     

Nowoczesne biuro nie kończy się jednak na wyglądzie. Dziś w polskich przestrzeniach coworkingowych i cocreatingowych odbywają się szkolenia, warsztaty, spotkania motywacyjne i sesje networkingowe.

Praca na rowerze(fot.mat.prasowe) Praca na rowerze(fot.mat.prasowe)

Członkowie społeczności znają się, wymieniają się wiedzą i doświadczeniami, inspirują i wspólnie tworzą projekty, a odpowiednio zaprojektowana przestrzeń stwarza im warunki do wydajnej pracy, podnoszenia kwalifikacji i przede wszystkim – rozwijania biznesu.

 - Obserwujemy, że ludzie, którzy wynajmują u nas tradycyjne biura, z czasem przenoszą się do części wspólnej i to tu spędzają większość czasu. Widzimy nawiązujące się biznesowe i towarzyskie  znajomości, jesteśmy świadkami narodzin naprawdę fajnych projektów, będące niejako wypadkową poznania się osób z różnym know how w zupełnie nowych okolicznościach - mówi Adam Lis, General Manager Brain Embassy pierwszego co-creatingu w Polsce.  

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.