Content marketing wkracza do świata HR

Jeżeli chcesz się wyróżnić na rynku, dotrzeć do potencjalnych klientów i pozostać w ich świadomości na dłużej - zbuduj wizerunek eksperta w branży HR poprzez tworzenie merytorycznych i angażujących treści.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Content marketing wkracza do świata HR

PODZIEL SIĘ


Autor: aw

14 wrz 2017 11:20


• Content marketing to jeden z najważniejszych trendów we współczesnej reklamie internetowej.

• To tzw. marketing treści, czyli strategia polegająca na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych i przydatnych treści, które zainteresują ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców.

• Jak się okazuje, content marketing doskonale odnajduje się też w świecie HR.

Zgodnie z założeniem content marketing nie jest typową reklamą skłaniająca do zakupu. Raczej odpowiada potrzeby potencjalnych odbiorców i reaguje na nie za pomocą ciekawych treści.

Użyteczna i merytoryczna treść przyciąga uwagę, wzbudza zainteresowanie i pozwala budować długotrwałe relacje. Między innymi z tego względu właśnie content marketing doskonale odnajduje się w świecie HR, który jest mocno ukierunkowany na dzielenie się wiedzą ekspercką, rozwój oraz wymianę doświadczeń.

Content marketing w HR - co możesz zyskać, tworząc wartościowe treści?

Budowanie pozycji eksperta jest w środowisku HR niezwykle ważne. Publikując teksty, które są poszukiwane przez potencjalnych klientów, zaprasza się ich do długofalowej relacji, wzmacnia więzi.

- Zainspirowani czytelnicy chętnie powracają, utrzymują kontakt i sięgają po większą dawkę wiedzy oraz informacji. Użyteczne i angażujące treści pozwalają prowadzić dialog. Odbiorcy mogą przecież komentować artykuły, podejmować dyskusje i wyrażać własne opinie – wyjaśniają przedstawiciele firmy HRTools.pl

Jak content marketing działa w środowisku HR?

Prowadzący agencję pośrednictwa pracy lub doradztwa personalnego mogą zbudować wizerunek eksperta w oczach potencjalnych klientów, partnerów biznesowych i współpracowników np. prowadziac własnego bloga eksperckiego i za pomocą przydatnych artykułów udzielać niezbędnych porad oraz wskazówek.

Można dzielić się własnymi spostrzeżeniami, mówić o stosowanych rozwiązaniach i najnowszych trendach w branży HR. Co ważne przekaz powinien być profilowany, w zależności od tego, do jakiej grupy docelowej jest kierowany.

Cały sekret content marketingu polega na tym, że wykorzystuje on inbound marketing, a więc strategię, która sprawia, że klienci trafiają do danej firmy sami.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Katowice 15 listopada 2017

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.