Benefity dla kierowców, przedstawicieli handlowych: Ubezpieczenie zdrowotne kartą przetargową?

Publikowane regularnie badania na temat zadowolenia polskich pracowników z warunków pracy oraz oczekiwań wobec pracodawcy, jak również czynników motywujących do wybrania konkretnej oferty pracy, jednoznacznie wskazują na ważną rolę dostępu do prywatnych przychodni w procesie rekrutacji pracowników. Szczególnie tych mobilnych.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Benefity dla kierowców, przedstawicieli handlowych: Ubezpieczenie zdrowotne kartą przetargową?

PODZIEL SIĘ


Autor: aw

26 wrz 2017 14:27


• Przedstawiciele rynku ubezpieczeń zdrowotnych zauważyli, że szybki dostęp do lekarza na terenie całego kraju jest szczególnie istotny w przypadku profesji wymagających dużej mobilności.

• Dotyczy to zwłaszcza kierowców i przedstawicieli handlowych, którzy znajdują się na liście zawodów deficytowych.

• Ubezpieczenie zdrowotne może więc być ważnym argumentem w procesie rekrutacji i wpłynąć na jej skuteczność.

Dobrym przykładem zawodów, gdzie posiadanie dostępu do prywatnej opieki lekarskiej zdecydowanie zwiększa komfort pracy, są grupy zawodowe o wysokim stopniu mobilności, czyli profesjonalni kierowcy i przedstawiciele handlowi. Są to osoby nieustannie podróżujące po kraju. Nietrudno zatem wyobrazić sobie sytuację, w której zostaną oni zmuszeni do skorzystania z pomocy lekarskiej w trakcie podróży służbowej, z dala od miejsca zamieszkania bądź siedziby firmy.

– Grupowe ubezpieczenia zdrowotne oferują dostęp do placówek medycznych zlokalizowanych w całej Polsce. Dotyczy to nie tylko aglomeracji miejskich, ale także mniejszych miejscowości i miasteczek. Dzięki współpracy z ogólnopolskimi i regionalnymi sieciami przychodni, a także samodzielnymi jednostkami ubezpieczeni mają zapewnioną taką samą pomoc niezależnie od miejsca, w którym się znajdują. Jest to ważna korzyść podkreślana przez współpracujące z nami firmy – dodaje Małgorzata Jackiewicz, Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń Zdrowotnych w Saltus Ubezpieczenia.

Pomocnym elementem ubezpieczenia jest również scentralizowana rejestracja wizyt i badań. Dzięki temu ubezpieczony nie musi samodzielnie szukać najbliższej placówki, w której otrzyma pomoc. Wystarczy, że zadzwoni do centrum umawiania wizyt ubezpieczyciela, a konsultant go dalej pokieruje, zaproponuje najbliższy możliwy termin wizyty oraz doradzi w wyborze przychodni. Niektóre towarzystwa ubezpieczeniowe oferują również dostęp do aplikacji mobilnej, dzięki której nie tylko można zamówić wizytę, ale również sprawdzić listę najbliższych poradni. Wbudowana w narzędzie nawigacja podpowie także jak najszybciej do nich dotrzeć.

Wsparcie w rekrutacji

Nie można jednak pomijać aspektu wzmacniania wizerunku przyjaznego pracodawcy w związku z rekrutacją pracowników. Dotyczy to zwłaszcza wymienionych wcześniej zawodów.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.