Warto zaistnieć w social mediach

Nie ma cię na Facebooku – nie istniejesz. To dotyczy także firm i instytucji. Specjaliści z największych agencji interaktywnych w Polsce, psychologowie społeczni i medioznawcy w ramach nowych studiów podyplomowych Social Media w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej pokażą, jak zaistnieć w sieci i czerpać z tego korzyści biznesowe. Rekrutacja trwa.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Warto zaistnieć w social mediach

PODZIEL SIĘ


Autor: EM

5 lis 2013 17:17


Czy i ile można zarobić w sieci, z której korzystają miliardy internautów? Jak pracować z blogerami i vlogerami? Jak przeciwdziałać kryzysom? - odpowiedzi na te pytania dostarczą specjaliści rynku mediów internetowych w ramach nowego kierunku Social Media w SWPS. Wykładowcy przeprowadzą studentów przez kolejne obszary z zakresu psychologii reklamy, tworzenia strategii marki, budowania reputacji online, zarządzania społecznością w sieci czy kryzysów w social mediach.

- Naszym celem jest wykształcenie najlepszych na rynku specjalistów od mediów społecznościowych. Dlatego stawiamy na program wypełniony po brzegi praktyczną i najbardziej aktualną wiedzą z zakresu zarządzania obecnością marki, instytucji i osób w sieci - mówi Maciej Skrzypczak, koordynator studiów podyplomowych Social Media w SWPS. - Najlepszym studentom zaoferujemy płatne praktyki u partnerów studiów, w agencjach Socializer, Lubię to, Interactive Solutions i Saatchi & Saatchi - dodaje.

W trakcie dwóch semestrów zajęć w formie warsztatów i interaktywnych seminariów słuchacze zrozumieją, z kim się komunikują w sieci i jak należy robić to skutecznie. - Poznają psychologiczne i kulturowe aspekty social mediów we współczesnym świecie. A na podstawie case studies przeanalizują najbardziej efektywne działania marketingowe i nauczą się metod pomiaru ich działań w sieci - wymienia Skrzypczak. Słuchacze poznają media społecznościowe także jako współczesne narzędzie obsługi klienta na przykładach marek, które komunikują się ze swoimi klientami w sieci w sposób wzorcowy dla całej branży.

Studia skierowane są do wszystkich zainteresowanych tematyką social mediów. W szczególności do obecnych i przyszłych pracowników agencji reklamowych, PR i działów marketingu, którzy pragną poszerzyć i doskonalić swoją wiedzę w zakresie dynamicznie rozwijającego się marketingu w mediach społecznościowych. Kierunek dedykowany jest również osobom zajmującym się klasycznym marketingiem i chcącym poszerzyć swoją wiedzę w zakresie social mediów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA