Uniwersytet Łódzki stworzył 20 filmów informacyjnych dla kandydatów na studia

Kandydaci na studia nie muszą już szukać informacji o kierunku wyłącznie na stronie internetowej uczelni czy w Internecie. Wszystko znajdą w filmie.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Uniwersytet Łódzki stworzył 20 filmów informacyjnych dla kandydatów na studia

PODZIEL SIĘ


Autor: AT

19 cze 2015 12:40


Jaki kierunek studiów wybrać? Czego mogę się nauczyć i kto będzie prowadził zajęcia? Jaki jest program studiów i w końcu – kim można zostać po ich ukończeniu. To pytania, na które odpowiedzi szuka obecnie większość uczniów liceów i techników.

Aby pomóc im w dokonaniu wyboru, wydział zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego stworzył serię filmów informacyjnych o oferowanych kierunkach i specjalnościach. Kandydaci mogą zapoznać się z najważniejszymi faktami dotyczącymi studiów, a także wypowiedziami wykładowców i studentów.

20 filmów informujących o studiach

Kandydat na studia nie musi już szukać informacji o kierunku studiów wyłącznie na stronie internetowej uczelni, w Internecie czy poprzez rozmowy ze starszymi kolegami, studentami. Specjalnie dla przyszłych studentów, wydział zarządzania stworzył ponad 20 filmików informujących o kierunkach studiów I i II stopnia oraz o specjalnościach. O studiach informują kierownicy kierunków, wykładowcy oraz studenci.

– Filmy zostały nakręcone z myślą o potencjalnych studentach, aby dostarczyć im informacje na temat oferty edukacyjnej wydziału. Zdecydowaliśmy się na atrakcyjną dla młodzieży i popularną formę wideo, aby przybliżyć wydział oraz nakreślić możliwości, jakie stoją przed absolwentami naszych studiów – mówi mówi prof. nadzwyczajny dr hab. Tomasz Czapla, prodziekan ds. Programowych i Studenckich wydział zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

- Już w ubiegłym roku stworzyliśmy filmy informacyjne kierunków studiów I stopnia. Obecnie gotowe są także materiały dotyczące studiów prowadzonych na II stopniu oraz specjalności. Liczymy na to, że wsparcie dotychczasowych działań informacyjnych poprzez aktywność w serwisie YouTube pozwoli nam na szersze dotarcie do osób zainteresowanych ofertą wydziału - dodaje Czapla.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.