Radiowy spot policealnej szkoły Gowork.pl okazał się przegięciem

Zdaniem Komisji Etyki Reklamy, radiowa reklama policealnej szkoły Gowork.pl narusza kodeks etyki i uderza w wartość wyższego wykształcenia.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Radiowy spot policealnej szkoły Gowork.pl okazał się przegięciem

PODZIEL SIĘ


Autor: Przegląd mediów/Presserwis

10 sty 2014 13:43


W opinii skarżącego Gowork.pl, reklama prezentuje wizerunek studentów wyższych uczelni, którzy nie są szanowani na rynku pracy, a o ile w ogóle uda im się znaleźć pracę to zarabiają 1,3 tys. zł - podaje "Presserwis".

Czytaj też: Odrealnione oczekiwania młodych nie wzięły się znikąd

Zdaniem skarżącego, przedstawiony w reklamie obraz studiów wyższych, zniechęca młodych ludzi do kształcenia się na uczelniach. W opinii firmy natomiast, reklama miała uświadomić młodym ludziom, że posiadanie tytułu magistra może wiązać się z bezrobociem, a na rynku pracy liczą się rzeczywiste kwalifikacje.

Czytaj też: Młodzi w pracy. Jak nimi zarządzać i nie zwariować?

Jak podaje "Presserwis", Komisja Etyki Reklamy stanęła po stronie skarżącego, stwierdzając, że w reklamie miało miejsce deprecjonowanie wyższego wykształcenia jako niedającego godziwego wynagrodzenia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.