Praca w call center : Oto 7 ważnych rzeczy, których uczy praca na słuchawce

Pracę "na słuchawce" wykonuje obecnie w Polsce ok. 250 tys. osób, głównie młodych. Niektórzy traktują ją jako zajęcie na chwilę, często nie spodziewając się nawet, jak bardzo zdobyte umiejętności mogą im pomóc w dalszej karierze zawodowej.

Autor: jm 26 lis 2015 16:15

REKLAMA

Organizator własnej pracy

Zorientowanie na efekty, dziesiątki rozmów dziennie, rozpoczęte sprawy, które przekłada się na prośbę rozmówców na późniejszy termin – to wszystko wymaga od konsultantów samodyscypliny, koncentracji i dobrego zorganizowania. Prowadzenie roboczej dokumentacji swojej pracy pozwala na bieżąco monitorować podejmowane zadania i osiągane wyniki. Telemarketerzy mają na to różne sposoby. Każdy organizuje sobie pracę w sposób dla siebie optymalny.

- Prowadzę swój notatnik, spisuję sobie liczbę sprzedaży, odmów, rozmów przełożonych na inny termin. Notuję też odmowy, nad którymi chciałabym popracować – mówi Monika Kmieć, konsultantka w firmie Telmon. - Nie prowadzę kalendarza, ale po każdym dniu pracy robię sobie notatki, w których opisuję swoje wyniki sprzedażowe. Analiza wyników dziennych może być przydatna przy prognozie rezultatów w skali miesiąca – dodaje.

Każdy z pracowników musi nauczyć się planować swój dzień, prowadzić bieżące notatki i stawiać sobie realne do osiągnięcia cele. To ważne umiejętności, które przydadzą się zarówno w czasie dalszej drogi zawodowej, jak i w życiu prywatnym. (fot. pixabay)


Puls HR Puls HR

Praca w call center : Oto 7 ważnych rzeczy, których uczy praca na słuchawce


REKLAMA

1 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

paulina 2015-11-26 18:43:15

Też przeszłam przez pracę na słuchawce, ale o wiele bardziej interesującą znalazłam w Impelu i z korzystniejszymi dochodami, przy tym są rozwijające umiejętności szkolenia i zdecydowanie mniej stresu