Nowy kierunek na AGH: Marketing miejsc i kreowanie lokalnych marek

Na wydziale humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie w październiku ruszają nowe studia podyplomowe „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych”.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Nowy kierunek na AGH: Marketing miejsc i kreowanie lokalnych marek

PODZIEL SIĘ


Autor: JP

8 cze 2016 16:03


Celem i misją kierunku „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych” jest wykształcenie specjalistów w zakresie kreowania i zarządzania markami miejsc, miast czy regionów oraz ekspertów w zakresie kreowania i promocji lokalnych marek, atrakcji turystycznych czy produktów. Marketing miejsc czerpie z doświadczeń organizacji non-profit, marketingu terytorialnego oraz bazuje na możliwościach promocyjnych oferowanych przez nowe technologie i media cyfrowe.

Studia koncentrują się na kreowaniu marek miejsc, miast, regionów, produktów lokalnych, a następnie – na ich zarządzaniu i odpowiedniej promocji. Studenci dowiedzą się, jak wybudowaną tożsamość miejsca wykorzystać do generowania pożądanego kapitału społeczno-ekonomicznego.

Kierunek jest propozycją dydaktyczną dla pracowników administracji publicznej, samorządów lokalnych, organizacji turystycznych, agencji kreatywnych oraz przedsiębiorców.

– Stawiamy na nowoczesne podejście do marketingu miejsc. Mamy świadomość tego, że odpowiednie przygotowanie przyszłych absolwentów może się przełożyć na lepszą jakość życia w miastach i regionach, a także wnieść konkretną wartość dla biznesu, administracji oraz organizacji pozarządowych – podkreśla Adrian Gamoń, założyciel i opiekun merytoryczny studiów, współzałożyciel krakowskiej agencji marketingu internetowego Social Frame.

Program studiów składa się z 33 kursów osadzonych w 6 modułach, w sumie z 184 godzin zajęć zaplanowanych na dwa semestry. Moduły kończą się dodatkowym 4-8 godzinnym warsztatem podsumowującym doświadczenia, wiedzę i umiejętności pozyskane w ramach kursów podstawowych. Interdyscyplinarny program zajęć stawia głównie na praktykę.

Kadrę wykładowców tworzą uznani specjaliści, m.in. Jacek Pogorzelski (autor książek m.in. „Praktyczny marketing miast i regionów”, „(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku”), Adam Mikołajczyk i Jarosław Górski (autorzy wielu projektów strategicznych dot. brandingu oraz rozwoju miast i regionów w Polsce, Fundacja Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc), Robert Stępowski (niezależny ekspert i konsultant w dziedzinie marketingu miejsc, założyciel platformy www.MarketingMiejsca.com.pl), czy prof. Andrzej Blikle (autor doktryny jakości w zarządzaniu).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.