Kompania Innowacji: 250 pomysłów, 9 stażystów

W tegorocznej edycji konkursu Kompanii Piwowarskiej skierowanej do studentów i absolwentów uczelni wyższych udział wzięło o 57 proc. więcej uczestników niż w ubiegłym roku. Najlepsza dziewiątka odbędzie staż u lidera branży piwowarskiej.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Kompania Innowacji: 250 pomysłów, 9 stażystów

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

4 cze 2013 17:25


- Jesteśmy bardzo zadowoleni nie tylko z liczby zgłoszeń, ale także z niezwykle wysokiego poziomu konkursu - podsumowuje Kompanię Innowacji 2013 Agnieszka Żmuda-Kleśta, dyrektor ds. zarządzania talentem w Kompanii Piwowarskiej.

W tym roku uczestnicy konkursu mieli za zadanie przygotować projekt na jeden z trzech zaproponowanych tematów: "Zanim piwo dotrze do sklepu" (propozycja innowacyjnego rozwiązania w obszarze logistyki, magazynowania itd.), "Piwo jest trendy czy passé?" (propozycja marki atrakcyjnej dla młodych ludzi wraz z uzasadnieniem biznesowym), "Po piwo do sklepu, dyskontu czy pubu?" (propozycja innowacyjnych działań Kompanii względem zmieniających sie kanałów sprzedaży na rynku piwa).

- Szczególnie bliskie uczestnikom było zadanie polegające na wymyśleniu marki skierowanej do młodych ludzi - większość prezentacji była właśnie na ten temat. Pomysły finalistów były naprawdę znakomite, zaskakiwały kreatywnością i profesjonalnym opracowaniem. To fascynujące, że w studentach tkwi taki potencjał - mówi Żmuda-Kleśta.

Z roku na rok, organizowany od 2010 r. konkurs, cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Dla wielu uczestników „Kompanii Innowacji" staż okazał się początkiem kariery w strukturach lidera branży piwowarskiej. W tym momencie w KP pracuje łącznie 12 osób, które zakwalifikowały się do finału w trzech poprzednich edycjach konkursu. Część z nich to laureaci, którzy wygrali staż.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.