Bagaż zagranicznych doświadczeń zwiększa możliwości zatrudnienia

Praca w elektrowni w Chile, dołączenie do zespołu Cupnoodles Museum w Jokohamie, staż w redakcji magazynu Cosmopolitan czy bycie kucharzem na statku wycieczkowym w Norwegii to tylko niektóre z nagród zafundowanych młodym laureatom programu "Adecco Way to Work".
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Bagaż zagranicznych doświadczeń zwiększa możliwości zatrudnienia

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

2 paź 2013 11:39


Program powstał w kwietniu 2013 jako wsparcie i pomoc dla absolwentów. W obliczu kryzysu na rynku pracy, który dotyka młodych ludzi - szczególnie w południowej Europie, gdzie bezrobocie młodych sięga 64,9 proc., w Grecji i 56,1 proc. w Hiszpanii - Adecoo postanowiło działać.

By wyłonić laureatów programu, Adecco zorganizowało 30 kwietnia br. międzynarodowy, odbywający się w 50 krajach „Street Day", podczas którego 10 tys. pracowników firmy odwiedziło 300 szkół i uniwersytetów oferując profesjonalne doradztwo zawodowe oraz darmowe warsztaty szkoleniowe. Adecco wśród uczestników programu wyłoniło 9 laureatów, którzy dzięki programowi mogli zdobyć pierwsze doświadczenia na globalnym rynku pracy poprzez możliwość pracy w różnych zawodach i dziedzinach w wielu krajach na świecie, m.in. w Polsce.

Dziewięciu zwycięzców wybranych z ponad 23,5 tys. uczestników, otrzymało niepowtarzalną okazję najbardziej różnorodnej pracy w międzynarodowym środowisku nawet na pięciu kontynentach. Zawody i miejsca pracy na których pracowali laureaci programu Adecco były bardzo różne.

Od pracy na Stadionie Narodowym w Warszawie, w technologicznym start-upie Mornin' Glory w Berlinie, stażu w redakcji magazynu Cosmopolitan, spędzenia dnia w jednej z wiodących agencji reklamowych IFB McCann, dołączenia do zespołu CUPNOODLES MUSEUM w Jokohamie, zostania kucharzem na statku wycieczkowym w Norwegii, pracy w elektrownii w Chile, bycia sprzedawcą w znanym na całym świecie browarze Heineken w Holandii, pracy w międzynarodowy banku Ho Chi Minh City, czy jako organizator zabaw dla dzieci w Singapurze.

- W tegorocznej edycji Adecco Way to Work brało udział 5 polskich miast - Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk i Wrocław. Nie spodziewaliśmy się tak dużego zainteresowania naszą akcją i już nie możemy się doczekać kolejnej edycji konkursu - mówi Krzysztof Zajkowski, menedżer marketingu w Adecco Poland.

- Mimo, że w tym roku, żaden z laureatów nie pochodził z Polski, mieliśmy możliwość goszczenia zwyciężczyni z Australii, która posiada polskie korzenie. Rocheleh z Australii, w ramach programu przez 3 dni pracowała na Stadionie Narodowym w Warszawie przygotowując go do koncertu Depeche Mode - mówi Krzysztof Zajkowski.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA