Tylko jeden procent a jak wielka pomoc

Lidl wystartował z czwartą kampanią informacyjną "Mały procent, wielka pomoc" Akcja zachęca do wsparcia organizacji pożytku publicznego.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Tylko jeden procent a jak wielka pomoc

PODZIEL SIĘ


Autor: DB

20 lut 2013 14:33


 – To doskonała okazja, żeby w łatwy sposób pomóc. Choć może się wydawać, że kwota stanowiąca 1 proc. naszego podatku jest niewielka, nie należy bagatelizować tego, jak dużą wartość stanowi ona dla organizacji pożytku publicznego – przekonuje Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

Do współpracy w kampanii Lidla przyłączyły się organizacje – Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”, Federacja Polskich Banków Żywności, a także Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii im. Prof. Zbigniewa Religi i Stowarzyszenie „SOS Wioski Dziecięce w Polsce”.

– Wsparcie poprzez przekazanie 1% podatku to dla nas nieoceniona pomoc, dzięki której możemy kontynuować prace nad pierwszą w Polsce protezą serca dla dzieci - mówi Jan Sarna, dyrektor generalny Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi w Zabrzu. – Również „SOS Wioski Dziecięce w Polsce” doceniają środki płynące od podatników – dodaje.

Stowarzyszenie „SOS Wioski Dziecięce w Polsce” otrzymało w 2012 r. prawie 3 mln 900 tys. zł pomocy.

– Kwota ta pozwoliła nam pokryć koszty utrzymania, edukacji i leczenia naszych podopiecznych przez kilka miesięcy. – mówi Barbara Rajkowska, prezes Stowarzyszenia „SOS Wioski Dziecięce w Polsce i dodaje – Ta pomoc nic nie kosztuje, dlatego tak ważne i potrzebne jest budowanie świadomości Polaków w tym zakresie, a do tego właśnie przyczynia się kampania realizowana przez firmę Lidl.

Informacje o tej oraz innych akcjach dobroczynnych organizowanych przez Lidl można znaleźć na stronie www.lidl.pl w zakładce „Odpowiedzialność społeczna”, a także na facebookowym profilu firmy Lidl www.facebook.com/lidlpolska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA