Pracownicy Volkswagena myślą na niebiesko

Volkswagen Group Polska włączył się do globalnej akcji ekologicznej pod hasłem „Think Blue”, w ramach której pracownicy posadzili niebieskie kwiaty, a w miejscu pracy pojawiły się informacje zachęcające do działań proekologicznych.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Pracownicy Volkswagena myślą na niebiesko

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

5 lip 2013 12:00


Akcja Think Blue rozpoczęła się 2 lipca sadzeniem skwerów z kwiatami lobelii w Parku Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, w którą włączyli się poznaniacy. Dzień później pracownicy Volkswagena dołączyli do akcji, sadząc przed siedzibą firmy niebieski skwer.

Wszyscy zaangażowani pracownicy otrzymali niebieski kwiatek na biurko lub nasionka niezapominajki. Dodatkowo informacje o proekologicznych krokach, które warto podejmować na co dzień dotarły do pracowników w formie e-mailingu, plakatów oraz naklejek na sprzętach biurowych.

Think Blue to globalna idea marki Volkswagen, która odpowiada na pytanie jak harmonijnie łączyć indywidualną mobilność z odpowiedzialnością za środowisko i działaniami proekologicznymi. Inicjatywy w ramach Think Blue, podejmowane przez Volkswagena na całym świecie, mają inspirować i motywować do brania odpowiedzialności za przyszłość środowiska, podkreślając, że ekologiczne działania nie wymagają rezygnacji z wygody, a co więcej, mogą dostarczyć wiele radości.

- Najcenniejsze w tej koncepcji jest to, że każdy może się w nią zaangażować i tym samym dbać o środowisko i tworzyć lepszą przyszłość. Cieszymy się, że koleżanki i koledzy, także z innych marek, chcieli wnieść swój wkład w akcję - powiedział Mateusz Liśkiewicz, kierownik ds. komunikacji marki Volkswagen w Volkswagen Group Polska.

Niebieskie skwery pojawiły się już w Poznaniu i Toruniu. Do akcji dołączy 9 lipca jeszcze Gdańsk.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA