Pracownicy Schneider Electric biorą udział w kampanii na rzecz równości płci

23 tysiące mężczyzn zatrudnionych przez Schneider Electric podpisało internetową petycję kampanii wspierającej ideę równości płci i rozwój lepszych relacji między kobietami i mężczyznami w miejscu pracy.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Pracownicy Schneider Electric biorą udział w kampanii na rzecz równości płci

PODZIEL SIĘ


Autor: JP

30 lis 2015 11:28


Globalna kampania #HeForShe zainicjowana została w 2014 roku przez UN Women, podmiot ONZ zajmujący się działaniami na rzecz równości płci i wspierania kobiet. Ma ona na celu zaangażowanie mężczyzn w działania zmierzające do usunięcia barier społecznych i kulturowych, które uniemożliwiają kobietom i dziewczynom realizację swojego potencjału.

Około 20 proc. wszystkich mężczyzn zatrudnionych przez Schneider Electric przyłączyło się do tej kampanii, a ich liczba stale wzrasta.

- Dla wszystkich pracowników i pracowniczek Schneider Electric kampania #HeForShe jest czymś więcej niż tylko kampanią komunikacyjną – to ważna akcja na rzecz zmiany społecznej, której celem jest rozwój lepszych relacji między kobietami i mężczyznami w miejscu pracy, nie tylko w naszej firmie, ale na całym świecie - mówi Olivier Blum, specjalista HR w Schneider Electric.

- Jako korporacja mamy kluczową rolę do odegrania w działaniach na rzecz pozytywnej zmiany i zobowiązujemy się do bycia jednym z jej ważnych motorów. Schneider Electric zachęca wszystkich do udziału w kampanii prostym komunikatem: większa różnorodność i równość płci to lepszy świat i lepsza firma - dodaje Olivier Blum.

Schneider Electric zainicjował wewnętrzną kampanię #HeForShe w czerwcu 2015 r. Do końca października ponad 23 tysiące mężczyzn zatrudnionych w firmie podpisało petycję, przy szczególnie wyraźnej mobilizacji pracowników z Indii, Brazylii, Stanów Zjednoczonych i Francji.

Firma zachęca wszystkich uczestników do publikowania własnych historii i opinii oraz komunikowania swojego wsparcia dla idei równości i różnorodności płci, zarówno w firmie, jak i poza nią. Uczestnicy mogą okazać swoje poparcie na przykład, publikując zdjęcia selfie z komentarzem i hashtagiem dotyczącym akcji w mediach społecznościowych.

Zespoły Schneider Electric organizują też wydarzenia poświęcone akcji oraz publikują zdjęcia i filmy w wewnętrznej sieci społecznościowej fitmy. Z każdym tygodniem kampania nabiera tempa, stając się platformą dla wszystkich pracowników Schneider Electric, mówiących wspólnym głosem o potrzebie zmiany sposobu myślenia i zachowań. Angażuje także coraz większą rzeszę mężczyzn w globalną dyskusję na temat równego statusu kobiet i mężczyzn.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.