Pracownicy okrążają ziemię, by pomóc fundacji „Mam Marzenie"

Pracownicy poszli "o zakład" z bankiem, że jeśli przebędą długość równika, instytucja finansowa wspomoże fundację realizująca marzenia chorych dzieci.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Pracownicy okrążają ziemię, by pomóc fundacji „Mam Marzenie"

PODZIEL SIĘ


Autor: GP

19 cze 2017 12:18


• Na wykonanie zadania, przebycia 40 075 km, pracownicy mają cztery tygodnie.

• Akcja ruszyła z początkiem czerwca, więc do jej zakończenia pozostało już niewiele czasu.

 

Kiedy w 1827 roku opublikowano powieść francuskiego pisarza Juliusza Verne’a pt. "W osiemdziesiąt dni dookoła świata" nie mógł on przypuszczać, że prawie dwieście lat później idea okrążania globu będzie przyświecać kolejnym pokoleniom. W czerwcu 2017 roku, w 190 lat po wydaniu XIX wiecznej powieści, jej ideę wcielili w życie pracownicy Eurobanku.

Co więcej nie chcą zamknąć się w 80 dniach, a dokonać wyczynu w raptem 4 tygodnie. Jeśli się da to nawet szybciej. Akcji "Our People Round The World" przyświeca także pewien zakład, który poczynili sami podróżnicy ze swoim pracodawcą.

Jeśli w założonym okresie 4 tygodni pokonają 40 075 km - czyli długość równika - bank przekaże środki na realizację marzeń podopiecznych Fundacji „Mam Marzenie”, zgodnie z przelicznikiem - 1 złoty za 1 przejechany kilometr.

Oddział eurobanku we Wrocławiu, źródło: wikimedia.org/CC Oddział eurobanku we Wrocławiu, źródło: wikimedia.org/CC

Nie będzie co prawda wielkiej wyprawy przez oceany, Indie, Afrykę, czy też stepy Ameryki Północnej, ale będzie rywalizacja sportowa.

Na czym polega ta akcja? Pracownik wybiera dowolną dyscyplinę związaną z pokonywaniem dystansu. Może to być bieg, jazda na rowerze i na bieżąco monitoruje długość przebytej trasy w zewnętrznej aplikacji. Pokonane kilometry są przypisywane do rywalizacji i prezentowane w czasie rzeczywistym na stronie akcji.

- Akcję Our People Round The World rozpoczęliśmy filmem zrealizowanym z udziałem naszych pracowników, którzy nie tylko podzielili się z nami swoją pasją, ale i ruszyli z pierwszą zmianą w wirtualnej sztafecie przez całą Polskę. Jej rezultaty możemy śledzić w czasie rzeczywistym dzięki interaktywnej kuli ziemskiej, która ukazuje przejechany już odcinek wraz z licznikiem kilometrów. Świadomość, jak niewiele brakuje do osiągnięcia celu i wsparcia instytucji charytatywnej, jeszcze bardziej mobilizuje nas do pokonywania kolejnych dystansów – mówi Magdalena Suchanek, dyrektor zarządzający w eurobanku.

Kampania wystartowała 1 czerwca i potrwa do końca miesiąca.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.