Poland Business Run. 15 tys. osób weźmie udział w charytatywnym biegu biznesowym

Bieganie zaczyna być narodowym hobby Polaków. Jego potencjał odkryły również firmy i korporacje, a wiele z nich zostało współorganizatorami największego charytatywnego biegu sztafetowego w Polsce - Poland Business Run.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Poland Business Run. 15 tys. osób weźmie udział w charytatywnym biegu biznesowym

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

13 sie 2015 20:37


Nietypowy bieg ruszy ulicami sześciu polskich miast już 6. września. W sumie pobiegnie prawie 15 000 osób. Impreza integruje, angażuje i aktywizuje na wielu poziomach. Z jednej strony pomaga stanąć na nogi osobom, które w wyniku choroby lub nieszczęśliwego wypadku uległy amputacji nóg, z drugiej przynosi wiele korzyści organizującym go firmom.

Nowe talenty dla organizacji

Przedsiębiorstwa współorganizujące bieg wspierają go nie tylko finansowo, ale także zasobami ludzkimi. Delegują do jego współtworzenia pracowników, którzy mają szansę sprawdzić się w zupełnie nowych rolach. Poland Business Run poprzez swoją formułę daje pracodawcom szansę na odkrywanie nowych talentów wśród swoich pracowników, co przekłada się później na lepsze alokowanie zasobów i awanse.

Uczestnicząc w kolejnych etapach organizacji projektu, pracownicy nabywają nowych umiejętności i mogą wykazać się na różnych polach działalności zespołowej. Wdrażając dobre praktyki w ramach społecznej inicjatywy, wzmacniają zaangażowanie w życie firmy, odkrywają w sobie nowy potencjał i sprawdzają swoje kompetencje.

– Poland Business Run to dla nas okazja, żeby sprawdzić się w nowych rolach, często odległych od codziennej pracy, jak komunikacja czy logistyka. Już sama możliwość rozwoju w nowym obszarze jest niezwykle cenna. Dla niektórych to również pierwsza okazja do samodzielnego zarządzania projektami. Systematyczne działania, szerokie spektrum tematyczne projektów pro publico bono sprawiają, że uczestniczy w nich już 1/3 z 1500 naszych pracowników. Miarą ich zaangażowania są z pewnością wyniki wewnętrznych ankiet. Pokazują one, że 85 proc. z nich chciałaby ponownie wziąć udział w projektach CSR - mówi Michał Stępień, dyrektor generalny firmy UBS, jednego z współorganizatorów i pomysłodawców wydarzenia

Narzędzie wzmacniania wizerunku

Poland Business Run jest także dla wielu narzędziem realizacji nie tylko strategii CSR, ale również polityki employer branding’owych, czyli kreowania wizerunku pracodawcy. Umiejętnie wykorzystane zaangażowanie przekłada się na integrację pracowników i ich aktywizację.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.