Nutricia odpowiedzialnie zaangażowana

Nutricia wydała pierwszy numer Raportu Odpowiedzialności Społecznej pod hasłem "Odpowiedzialnie Zaangażowani - Wpływ na otoczenie". To innowacyjna na polskim rynku forma publikacji raportu w cyklu, która stanowi odpowiedź na oczekiwania interesariuszy firmy.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Nutricia odpowiedzialnie zaangażowana

PODZIEL SIĘ


Autor: jk

11 sie 2014 17:19


Dokument obejmuje informacje dotyczące działalności firmy w latach 2011-2013 i zawiera dane opracowane według wskaźników raportowania zrównoważonego rozwoju GRI.

Przygotowania do wydania raportu Nutricia rozpoczęła w październiku 2013 roku wykorzystując narzędzia dialogu ze swoimi interesariuszami, które wypracowała przez lata działalności. W grupie respondentów znaleźli się konsumenci, klienci, lekarze i naukowcy, przedstawiciele społeczności lokalnych, organizacji pozarządowych oraz dostawców. Przy zastosowaniu m.in. ankiet, wywiadów etnograficznych, spotkań indywidualnych oraz Serwisu Konsumenckiego firma zebrała ponad 160 opinii, które wpłynęły na obecną formę raportu.

- Dzięki zaplanowanemu dialogowi udało nam się określić szczegółowy zakres tematyczny raportu oraz poznać preferencje interesariuszy na temat formy publikacji. Respondenci deklarowali, że zależy im przede wszystkim na otrzymywaniu krótkich informacji podanych w przystępnej formie. Tak narodził się pomysł cyklu 6 miniraportów, które finalnie stworzą dokument prezentujący kompleksowy obraz naszej działalnościmówi Jarosław Lepka, kierownik ds. odpowiedzialności społecznej w Nutricia.

Pierwszy numer raportu prezentuje skalę wpływu Nutricia na poszczególne grupy interesariuszy (najmłodszych konsumentów, pacjentów wymagających specjalnego żywienia oraz społeczności lokalne). Infografiki oraz artykuły uwzględnione w publikacji w przystępny sposób prezentują dane dotyczące organizacji oraz obrazują skalę jej działań w ramach odpowiedzialności społecznej, która zajmuje ważne miejsce w strategii biznesowej Nutricia.

Pełny zakres tematyczny Raportu Odpowiedzialności Społecznej będzie obejmował następujące obszary: misja firmy, odpowiedzialne zarządzenie, efekty dialogu z interesariuszami, zaangażowanie na rzecz prawidłowego żywienia oraz lepszej jakości życia, produkt - bezpieczeństwo, jakość na każdym etapie jego tworzenia, odpowiedzialny marketing, dbałość o pracowników, etyka, troska o środowisko oraz zaangażowanie społeczne.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA