Mateusz Labuda został Dyrektorem Marketingu Roku 2014

Rozstrzygnięto konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2014. Kto otrzymał nagrodę?
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Mateusz Labuda został Dyrektorem Marketingu Roku 2014

PODZIEL SIĘ


Autor: PAP/AT

17 cze 2015 9:26


Mateusz Labuda, zastępca dyrektora Muzeum Narodowego w Warszawie (MNW) otrzymał Grand Prix w konkursie Dyrektor Marketingu Roku w kategorii "Organizacje - Instytucje Nauki, Kultury i Sportu - Zgłoszenie Indywidualne" - poinformowało Muzeum Narodowe.

Główną ideą Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2014 jest wyłonienie najwybitniejszych polskich zespołów marketingowych oraz szefów marketingu, którzy osiągają ponadprzeciętne wyniki w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych.

Labuda jest w MNW odpowiedzialny za zmianę wizerunku i rozwój placówki, w tym za marketing, komunikację, edukację, wydawnictwa, pozyskiwanie funduszy oraz rozbudowę muzeum.

"Ogromnie cieszy mnie docenienie przez kapitułę sukcesów naszej instytucji w postaci Grand Prix dla dyrektora marketingu roku. Marketing w muzeum to coś stosunkowo nowego, zwłaszcza w instytucji o tak długiej tradycji, do niedawna konserwatywnej, pozbawionej wcześniej budżetu na tego typu aktywność. Marketing muzealny jest bardzo szczególny, oparty w największej mierze na budowaniu relacji z publicznością, gdzie bardzo silnym instrumentem jest edukacja. Odznacza się indywidualnym charakterem. Ponad 300-proc. wzrost frekwencji w ciągu ostatnich trzech lat dowodzi, jak bardzo może być skuteczny, gdy niewielki budżet konsumowany jest przez nieliczną grupę wysokiej klasy fachowców silnie identyfikujących się z instytucją" - powiedział Mateusz Labuda, cytowany w komunikacie Muzeum.

"Nowocześnie zarządzane MNW w nowej rzeczywistości ekonomicznej przestało być petentem, który wyciąga rękę do sponsora z prośbą o datki. Stało się atrakcyjnym partnerem" - dodał.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA