Leroy Merlin włącza się do walki ze smogiem

Kolejna sieć hipermarketów budowlanych dołączyła się do kampanii #OddychajWarszawo. Zyskają na tym mieszkańcy, którzy będą mogli dowiedzieć się m.in. jak uzyskać dofinasowanie do wymiany ogrzewania.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Leroy Merlin włącza się do walki ze smogiem

PODZIEL SIĘ


Autor: JS

6 lut 2018 23:16


– Bardzo nas cieszy, że kolejne przedsiębiorstwa chcą z nami współdziałać na rzecz czystego powietrza w Warszawie. Postawa Leroy Merlin, które zaangażowało się we współpracę, a także wcześniej niż przewidywały to przepisy wycofało ze swojej oferty kotły niespełniające wymagań, może być przykładem dla innych tego typu firm z branży – mówi Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy.

– W trosce o czyste powietrze stawiamy w Leroy Merlin na sprzedaż tylko tych kotłów grzewczych, które spełniają regulacje antysmogowe. Jesteśmy konsekwentni nie tylko w obszarze kształtowania naszej oferty nowoczesnych rozwiązań grzewczych ale również edukacji klientów i szkoleń dla pracowników. Słuchamy społeczności lokalnych i czujemy się odpowiedzialni za stan środowiska, w którym żyjemy, dlatego z przyjemnością włączyliśmy się w akcję #OddychajWarszawo – powiedział Krzysztof Kordulewski, prezes Leroy Merlin Polska.

Pod koniec stycznia we wszystkich warszawskich sklepach sieci Leroy Merlin, a także w podwarszawskich Jankach i Piasecznie pojawiły się ulotki i plakaty kampanii #Oddychaj Warszawo. Oprócz ogólnych informacji dotyczących ochrony powietrza przed zanieczyszczeniami znajdują się tam również praktyczne wskazówki m.in. dotyczące możliwości uzyskania tzw. ekodotacji na modernizację kotłowni ze stołecznego ratusza. Wysokość takiego wsparcia może wynieść nawet do 20 tysięcy złotych. Pracownicy w sklepach służą pomocą w doborze odpowiedniego urządzenia grzewczego dostosowanego do potrzeb klientów, a także udzielają wskazówek związanych z dofinansowaniami. Firma Leroy Merlin konsekwentnie włącza się w akcje na rzecz czystego powietrza oraz prowadzi działania edukacyjne i informacyjne skierowane do klientów i pracowników, m.in wspólne z naukowcami z Politechniki Krakowskiej przygotowała Poradnik Nowoczesnego Ogrzewania zawierający informacje na temat ekologicznych urządzeń grzewczych.

Leroy Merlin Polska jest kolejną z sieci hipermarketów, która włączyła się do kampanii #OddychajWarszawo. Na początku stycznia materiały informacyjne pojawiły się w innej sieci sklepów budowlanych, a do informowania przyłączają się również mniejsze firmy i producenci urządzeń grzewczych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.