EEC: CSR to odpowiedzialne prowadzenie biznesu?

W CSR chodzi o to, by w sposób odpowiedzialny prowadzić biznes. Powinno być to oczywiste - komentuje Beata Konecka, Marketing Manager, DB Schenker.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

EEC: CSR to odpowiedzialne prowadzenie biznesu?

PODZIEL SIĘ


Autor: Justyna Koc

11 maj 2017 17:02


CSR to nowe narzędzie marketingowe. Tylko tańsze i skuteczne – tym stwierdzeniem Krzysztof Gorzkowski, PR & Marketing Manager, Kapsch wywołał gorącą dyskusję podczas panelu „Kultura zmiany czy zmiana kultury – dojrzały CSR w dojrzałej organizacji biznesowej”, który się dobył podczas IX edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

Z tym stwierdzeniem nie zgodziła się Beata Konecka, Marketing Manager, DB Schenker. Jej zdaniem CSR nie jest narzędziem marketingowym.

- Każda firma inaczej rozumie definicje CSR. Nie są to jednak dodatkowe działania, wiążące się ze specjalnie przeznaczonym na niego budżetem. Chodzi o to, by w sposób odpowiedzialny prowadzić biznes. Powinno być to oczywiste – mówi Konecka.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.