EEC 2015: CSR to narzędzie marketingowej komunikacji

O tym, że CSR to nie idea patrzenia w gwiazdy, ale narzędzie marketingowej komunikacji z rynkiem – i to skrajnie efektywne – przekonuje Krzysztof Gorzkowski, PR&marketing manager w Kapsch Telematic Service.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

EEC 2015: CSR to narzędzie marketingowej komunikacji

PODZIEL SIĘ


Autor: Justyna Koc

21 kwi 2015 16:26


Zdaniem Krzysztofa Gorzkowskiego ten, kto twierdzi inaczej, kłamie. - Co roku przyjmujemy ok. setkę studentów na praktyki. Około jedna trzecia z nich zostaje u nas. Są to działania w zakresie CSR czy biznesu? - mówi Gorzkowski.

Jacek Stryczek, założyciel Stowarzyszenia Wiosna i Szlachetnej Paczki zwraca uwagę, że dotychczas nie można było mówić wprost, że duże pieniądze są tak naprawdę przeznaczone na wizerunek firmy, a cele charytatywne nie są najważniejsze.

Stryczek podkreśla jednak, że wsparcie finansowe o charakterze dobroczynnym przez firmy to nic złego. Najważniejsza jest sensowność pracy.

Ludzie w biznesie boją się podejmować nowe inicjatywy. Prowadzą działania społeczne niezależnie od tego, czy mają one sens. Przykładowo jeśli jedna firma zaczyna malować domy dziecka, kolejne idą w jej ślady. Niestety nie rozmawia się o ideałach w debatach publicznych – komentuje Stryczek.

Artykuł powstał podczas panelu dyskusyjnego „CSR – Odpowiedzialna firma wobec nowych wyzwań” podczas VII Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA