CSR się opłaca. W kulturze również

Zdecydowanie łatwiej o uzasadnienie dla kulturalnych działań firmy, jeśli te włączone są do strategii firmowego CSR.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

CSR się opłaca. W kulturze również

PODZIEL SIĘ


Autor: JM

13 maj 2013 15:41


Do takiego wniosku doszli prelegenci sesji tematycznej „Zrównoważone inwestowanie - Kultura się opłaca!" V Europejskiego Kongresu Ekonomicznego w Katowicach.

- W naszej firmie ponad 2 tys. osób aktywnie uczestniczy w wolontariacie pracowniczym. - 30 proc. tych działań jest związanych z kulturą - mówił Krzysztof Kaczmar, prezes zarządu Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy. - I to się opłaca. Kiedy robimy badania i pytamy naszych pracowników, co sądzą o takich inicjatywach, okazuje się, że 61 proc. pozytywnie ocenia dzięki temu naszą firmę - podkreślił.

Dodał, że wolontariat pracowniczy odniesie sukces wówczas, gdy firma stworzy im paletę możliwości zaangażowania się w projekty, którymi są również zainteresowani prywatnie.

Dowiedz się więcej o debatach podczas V Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.