Co firmy sądzą o CSR?

Ponad 30 proc. respondentów przyznało, że działania CSR mają wpływ na reputację firm, według kolejnych 18 proc. mają wpływ na relacje z pracownikami a dla ponad 15 proc. – na relacje z interesariuszami, wynika z raportu Grayling Pulse.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Co firmy sądzą o CSR?

PODZIEL SIĘ


Autor: Przegląd mediów/ PRoto.pl

19 mar 2013 14:40


Mimo tej świadomości jedynie 15,5 proc. ankietowanych zadeklarowało, że ich firmy mają pełną strategię w zakresie CSR oraz zrównoważonego rozwoju. 26 proc. nie posiada jej w ogóle.

Czego najczęściej dotyczą firmowe programy CSR?

Trzy główne obszary to korporacyjna odpowiedzialność społeczna i odpowiedzialność wobec społeczności (16 proc.), odpady i recykling (13 proc.) oraz filantropia i wolontariat (11 proc.).

Większość firm informuje o swoich działaniach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu w mediach, a także przy pomocy komunikacji wewnętrznej (24,6 proc. odpowiedzi), relacji z interesariuszami (13,6 proc.).

Tylko 12 proc. firm wykorzystuje media społecznościowe do przekazywania informacji o programach CSR i zrównoważonego rozwoju.

Na pytania z badania Grayling Pulse odpowiedziało łącznie 1318 respondentów z całego świata.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA