Carrefour Polska partnerem najlepszej kampanii CSR w Polsce

Centra handlowe Carrefour włączyły się w ogólnopolską kampanię promującą bezpłatne badania przesiewowe „Zadbaj o swoje serce", która zwyciężyła w kategorii „Najlepsze działania CSR w dziedzinie promocji i profilaktyki zdrowia".
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Carrefour Polska partnerem najlepszej kampanii CSR w Polsce

PODZIEL SIĘ


Autor: propertynews.pl

Property News

29 lis 2013 11:37


"Zadbaj o swoje serce" to ogólnopolski program bezpłatnych badań przesiewowych realizowany przez Telemedycynę Polską SA oraz Optimę Cardio przy udziale centrów handlowych Carrefour.

Uczestnicy akcji mogli skorzystać z szeregu badań takich jak: EKG, pomiar ciśnienia krwi oraz badanie poziomu cholesterolu. Dodatkowo można było uzyskać porady dietetyczne, zapobiegające nadciśnieniu tętniczemu i nadwadze. Głównym celem kampanii jest wzrost świadomości w zakresie zdrowego stylu życia oraz profilaktyki chorób serca, w szczególności nadciśnienia tętniczego i hipercholesterolemii. W tym roku program „Zadbaj o swoje serce" odbył się na terenie 12 centrów handlowych Carrefour.

Carrefour Polska jest właścicielem i zarządcą centrów handlowych zlokalizowanych w dużych oraz średnich miastach. Cechą wspólną posiadanych obiektów jest siła marki Carrefour, która obecna jest w Polsce od ponad 16 lat. Obecnie Carrefour Polska zarządza ponad 220 000 mkw. powierzchni handlowej zlokalizowanej w kilkudziesięciu obiektach na terenie całego kraju. Carrefour Polska prowadzi również intensywne działania rekomercjalizacyjne posiadanych obiektów w połączeniu z ich częściową lub całkowitą modernizacją.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA