Szanse w kryzysie. Na co postawić?

Niepewne czasy gospodarcze mogą o dziwo stanowić szansę na rozwój. Menedżerowie widzą ją w 2013 r. w rynku lokalnym - informuje pwc na podstawie badania przeprowadzonego wśród 1330 menedżerów z 59 krajów.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Szanse w kryzysie. Na co postawić?

PODZIEL SIĘ


Autor: DB

20 lut 2013 15:04


 Taką deklarację złożyło 40 proc. menedżerów z z Europy Środkowo-Wschodniej, 33 proc. w samej Polsce i o jeden procent mniej na całym świecie. Odwrotny kierunek mają z kolei wybrać firmy z Europy Zachodniej. 25 proc. z nich skupi się przede wszystkim na rynkach zagranicznych, na których ich firmy już działają, albo na opracowaniu nowego produktu lub usługi.

Dla większości polskich przedsiębiorców perspektywa wejścia na rynek z własnym produktem jest wciąż mało kusząca. Tylko 12 proc. z nich wyraziło taką chęć. A rok wcześniej chciało tego 21 proc. W drugą stronę poszła natomiast ochota polskich firm na inwestowanie na rynkach zagranicznych. 12 proc. menedżerów chce takiego kierunku w 2013 r., w porównaniu do 5 proc. w 2012 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!
PwC

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA