Pracownicy call center będą kształceni w szkołach zawodowych?

- Myślę, że wpisanie telemarketerów do klasyfikacji zawodów szkolnictwa zawodowego to dobry pomysł - wszystko jednak zależy od dobrze dopracowanych szczegółów - mówi Paweł Panczyj, dyrektor zarządzający ABSL.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Pracownicy call center będą kształceni w szkołach zawodowych?

PODZIEL SIĘ


Autor: Justyna Koc

3 cze 2016 7:41


Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB chce, by pracownicy call center zostali wpisani do klasyfikacji zawodów szkolnictwa zawodowego. Czy to dobry pomysł?

- Myślę, że także wpisanie telemarketerów do klasyfikacji zawodów szkolnictwa zawodowego to dobry pomysł - wszystko jednak zależy od dobrze dopracowanych szczegółów - mówi Paweł Panczyj, dyrektor zarządzający ABSL. - Nie wiem, czy w takiej szkole powinno się uczyć 2 czy 5 lat. Musi być to jednak wystarczający okres czasu, przez który uczeń przygotuje się do rozmowy z drugą osobą przez telefon - komentuje Panczyj.

Czy z kolei nauka zawodu telemarketera pozwoli przyciągnąć kandydatów do sektora call center? Dowiecie się z nagrania poniżej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.