Praca dla 50 osób w Poznaniu. Wystarczy znać niemiecki

W ostatnich latach w Polsce można było zaobserwować intensywny rozwój usług contact center. Spowodowane jest to coraz większą liczbą przedsiębiorstw decydujących się na outsourcowanie telefonicznej obsługi klienta. Także poznańskie firmy funkcjonujące w branży contact center współpracują z dużymi, międzynarodowymi organizacjami.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Praca dla 50 osób w Poznaniu. Wystarczy znać niemiecki

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

24 paź 2013 10:01


Jedną z takich firm jest arvato Polska, oddział spółki Bertelsmann Media. Przedsiębiorstwo poszukuje w Poznaniu 50 pracowników biegle znających język niemiecki. Zatrudnionym firma zaoferuje atrakcyjne wynagrodzenie, specjalistyczne szkolenia oraz liczne benefity.

Czytaj też: Doświadczenie nie takie ważne dla pracodawców...

Osoby zatrudnione w contact center, w którym realizują zadania z zakresu obsługi klienta, angażowane są często m.in. w rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem, zarządzanie zmianami w abonamencie telefonicznym, rezerwowanie hoteli lub biletów lotniczych i kolejowych oraz obsługę programów lojalnościowych.

Sposób, w jaki pracownicy telefonicznie obsługujący klienta wykonają swoje obowiązki, będzie miał natomiast wpływ na postrzeganie przedsiębiorstwa outsourcującego proces przez jego klientów. Dlatego praca w contact center kooperującym z dużymi organizacjami jest odpowiedzialnym zajęciem, do którego potrzebne są odpowiednie kwalifikacje.

- Kompleksowa obsługa w zakresie contact center wymaga, aby jej wykonawca zdobył zaufanie swojego klienta oraz zapewnił mu odpowiednią jakość świadczonych usług. Realizacja tego zadania wymaga pozyskania przez firmę contact center odpowiednich kandydatów do pracy, którym zapewni się możliwości rozwoju - tłumaczy Janusz Jankowiak, dyrektor generalny arvato Polska, prezes Bertelsmann Media.

Pracodawca wymaga i oferuje

Obecnie arvato Polska prowadzi rekrutację do dwóch prestiżowych międzynarodowych projektów - firmy z branży telekomunikacyjnej oraz jednego z największych amerykańskich biur podróży. Firma arvato Polska pozyskała już 25 osób, a do końca roku planuje zatrudnić jeszcze 50 pracowników. Przedstawiciele firmy liczą jednak, że to nie koniec wzrostów zatrudnienia.

- Poszukiwani przez nas kandydaci powinni odznaczać się biegłą znajomością języka niemieckiego, komunikatywnością oraz umiejętnością dobrej obsługi komputera, a w przypadku jednego z projektów dodatkowo znajomością języka angielskiego. Doświadczenie zawodowe nie jest dla nas kluczowe - mówi Piotr Pieślak, dyrektor Contact Center ds. Nearshore w arvato Polska.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.