Call center to nie „akwizycja przez telefon“

• W 2015 r. Polska umocniła się na pozycji lidera outsourcingu usług nie tylko w Europie Środkowo-Wschodniej, ale także globalnie.
• Teleperformance Polska zanotował w minionym roku 37-procentowy wzrost przychodów i 30-procentowy wzrost zatrudnienia.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Call center to nie „akwizycja przez telefon“

PODZIEL SIĘ


Autor: JP

5 kwi 2016 16:48


Polska jest europejskim liderem w liczbie oraz jakości centrów usług biznesowych. W branży pracuje ponad 150 tys. osób a najbliższe lata mają przynieść kolejne wzrosty.

– Wbrew obiegowym opiniom, call contact center to nie „akwizycja przez telefon“, ale potężna, zaawansowana biznesowo i technologicznie branża świadcząca profesjonalne usługi dla największych przedsiębiorstw i organizacji z całego świata – mówi Mariusz Odkała, prezes Teleperformance Polska.

– W 2015 roku w dalszym ciągu wzrastało zainteresowanie międzynarodowych firm rozwiązaniami call contact center nad Wisłą. Między innymi z tego względu Teleperformance Polska powiększył zespół konsultantów o blisko 150 osób i sukcesywnie rozwija swój biznes. Obecnie nasi konsultanci posługując się 15 językami obsługują klientów z 20 krajów. W 2015 roku poszerzyliśmy nasze portfolio klientów o znane marki z sektora finansowego, retail i automotive. Ciągłemu wzrostowi podlega wielojęzyczny projekt dla globalnej marki odzieżowej, w ramach którego prowadzimy wielokanałową obsługę klienta w 11 językach dla 16 krajów – dodaje.

Czytaj też: 7 rzeczy, których uczy praca na słuchawce

Obsługa międzynarodowych klientów wymaga zbudowania wielokulturowego zespołu. Wśród pracowników Teleperformance Polska znajdują się obywatele 30 krajów. Praca w tak zróżnicowanym, wielonarodowym środowisku bywa wyzwaniem, ale również źródłem satysfakcji. Teleperformance Polska może pochwalić się wyjątkowo wysokim zadowoleniem zatrudnionych w firmie osób. W 2015 roku rotacja pracowników po raz kolejny wyniosła 4 proc., co jest bardzo dobrym wynikiem w branży call contact center.

Czytaj też: Praca w call center - rozwój, komfort i wysoka pensja?

– Według ekspertów w najbliższym czasie o konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku będą decydowały wysokie kompetencje w zakresie tzw. customer experience management, czyli zarządzania doświadczeniem klienta. Firmy będą poszukiwać dostawców, którzy są w stanie zagwarantować najbardziej kompleksowe, a przede wszystkim jakościowe rozwiązania z wykorzystaniem zintegrowanych kanałów interakcji: telefonu, email, chatu, aplikacji mobilnych czy mediów społecznościowych – mówi Mariusz Odkała.

Grupa Teleperformance posiada ponad 310 centrów obsługi klienta w 65 krajach i zatrudnia ponad
190 tys. pracowników. Obsługuje klientów używając ponad 75 różnych języków i dialektów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.