Brak kadry zaczyna być problemem przy rozwoju nowych centrów BPO

- Warto postawić na współpracę z miejscowymi uczelniami i tworzenie specjalnych kierunków pod kątem potrzeb centrów BPO z danego rejonu Polski - zaznacza associate w firmie rekrutacyjnej Tara HRC.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Brak kadry zaczyna być problemem przy rozwoju nowych centrów BPO

PODZIEL SIĘ


Autor: PropertyNews.pl

Property News

8 gru 2015 9:14


Indie wyrosły na światowego lidera outsourcingu nie tylko dzięki zagranicznym inwestycjom, ale także przejęły wiedzę i technologię by postawić na własne firmy. W ten sposób dziś firma Infosys jest jedną z największych w branży.

- Na pewno duże miasta w Polsce niezależnie o tego, czy jest to Trójmiasto, Łódź, Kraków czy Warszawa, odpowiadają na potrzeby branży usług wspólnych. Pytanie jednak, czy nie czas zdobyć wędkę i zacząć samemu łowić ryby. Skoro udało się innym, może udać się i nam, szczególnie że polscy absolwenci i pracownicy są świetnie wykształceni, mają wysokie ambicje zawodowe i nie boją się ciężkiej pracy, a to przecież odpowiednie zasoby ludzkie są głównym czynnikiem decydującym o sukcesie lub porażce biznesu - tłumaczy Maria Szykuła, associate w firmie rekrutacyjnej Tara HRC.

 Jak poradzić sobie z brakiem pracowników?

To właśnie niewystarczająca liczba pracowników zaczyna być problemem przy rozwoju nowych centrów BPO. - Przedsiębiorstwa często szukają już wykwalifikowanych pracowników i przy braku odpowiednich kadr bywa, że posuwają się do podkupowaniu pracowników konkurencji - komentuje przedstawicielka Tara HRC.

- Krótkoterminowym rozwiązaniem jest organizacja odpowiednich szkoleń dla pracowników, natomiast długoterminowo warto postawić na współpracę z miejscowymi uczelniami i tworzenie specjalnych kierunków pod kątem potrzeb centrów BPO z danego rejonu Polski - zaznacza.

Cały artykuł znajdziesz tutaj.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.