BPO: W Polsce jest równowaga między kosztem pracy a jakością pracowników

Jeśli chodzi o świadczenie usług biznesowych, Polska jest w europejskiej czołówce. Jak utrzymać tę pozycję?
REKLAMA
Puls HR Puls HR

BPO: W Polsce jest równowaga między kosztem pracy a jakością pracowników

PODZIEL SIĘ


Autor: InfoWire.pl

22 lut 2016 11:46


- W Polsce jest równowaga między kosztem pracy ludzi a ich jakością. Zawsze możemy znaleźć miejsce, które jest tańsze, ale wtedy odbije się to na tej jakości. Tymczasem polscy pracownicy są bardzo mądrzy – wielu kończy uniwersytety – a ich podejście do pracy jest niezwykle pozytywne. To właśnie dzięki temu Polska jest numerem jeden – mówi Romek Lubaczewski z firmy PwC.

Mimo że sytuacja sektora usług biznesowych w naszym kraju jest obecnie bardzo dobra, nie wolno spoczywać na laurach. Aby pozostać europejskim liderem, musimy cały czas się rozwijać.

Czytaj też: Kraków wśród najlepszych outsourcingowych lokalizacji na świecie

- Na pewno zadaniem dla nas będzie budowa wizerunku Polski jako miejsca, gdzie można bez trudu znaleźć specjalistów, ludzi znających języki i mających umiejętności przydatne w przeróżnych dziedzinach – uważa Sławomir Majman, prezes Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych.

Pomoże to oczywiście przyciągać nowych inwestorów. Nie należy przy tym zapominać o wspieraniu tych firm, które już działają na naszym rynku, tak aby mogły dalej odnosić sukcesy i przyczyniać się do rozwoju polskiej gospodarki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA