ABSL Academy wykształci specjalistów branży usług dla biznesu

Przyszli pracownicy centrów outsourcingowych dowiedzą się, jak efektywnie pokierować swoją ścieżką kariery.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

ABSL Academy wykształci specjalistów branży usług dla biznesu

PODZIEL SIĘ


Autor: AT

15 kwi 2015 13:54


Sektor nowoczesnych usług dla biznesu to jedna z najszybciej rozwijających się w Polsce gałęzi gospodarki. Dbając o kompleksowe przygotowanie kadr zatrudnionych w tym segmencie rynku, ABSL Academy przygotował cykl szkoleń, dzięki którym przyszli pracownicy centrów outsourcingowych dowiedzą się, jak efektywnie pokierować swoją ścieżką kariery. Pilotażowy program, którego celem jest wypełnienie luk kompetencyjnych potencjalnych zatrudnionych w sektorze, ruszy już w połowie maja w Warszawie.

Cykl szkoleń, który docelowo swoim zasięgiem obejmie najważniejsze lokalizacje outsourcingowe w Polsce, zostanie oparty na trzech filarach. 30 uczestników zakwalifikowanych do pilotażowego programu poszerzy swoją wiedzę o informacje na temat branży nowoczesnych usług dla biznesu i konkretnych procesów przeprowadzanych w poszczególnych działach centrów. Kursanci przejdą także szkolenia rozwijające kompetencje miękkie niezbędne w pracy zespołowej.

Czytaj też: Outsourcing: Polska jest liderem. Czym kusimy inwestorów?

Program zajęć ABSL Academy powstał w oparciu o potrzeby pracodawców sektora nowoczesnych usług dla biznesu, którzy wskazują na konieczność wykształcenia osób przegotowanych merytorycznie do pracy w tym obszarze.

Zdaniem inicjatorów przedsięwzięcia potrzebny jest kompleksowy cykl szkoleń, zaznajamiający absolwentów z realiami pracy w centrach usług, zaawansowaniem procesów i „odczarowanie” powszechnie panującej opinii, jakoby zatrudnienie tam polegało jedynie na wykonywaniu mechanicznych operacji czy wprowadzaniu faktur.

- Celem ABSL Academy jest wyposażenie naszych kursantów w narzędzia pozwalające im aktywnie wejść na rynek pracy związany z sektorem nowoczesnych usług dla biznesu. Osoby uczestniczące w programie będą miały również szansę wziąć udział w sesjach networkingowych, zapoznać się z ofertą potencjalnych pracodawców i zyskać ceniony na międzynarodowym rynku dyplom CIMA Certificate in Shared Services – mówi Janusz Dziurzyński, dyrektor Procter&Gamble Global Business Services, wiceprezes ABSL.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.